sobota, 8 marca 2008

Sweeney Todd

Ostatnio polecałam obejrzenie filmu "Sweeney Todd - demoniczny golibroda z Fleet Street". Polecałam jednak na podstawie recenzji, które słyszałam lub gdzieś wyczytałam. Parę dni temu obejrzałam film i teraz mogę polecić na podstawie moich wrażeń. Generalnie nie lubię musicali, a już połączenie musicalu z horrorem wydawało mi się dziwacznym pomysłem. Jednak nazwisko Tima Burtona oraz nazwiska aktorów, w tym Johnny Depp, Helena Bonham Carter czy Alan Rickman (aktor odtwarzający rolę Severusa Snape w "Harry Potterze") przyciągnęły mnie. I warto było. Film jest rewelacyjny. Oczywiście, czasami śpiewy nieco mnie denerwowały, ale rekompensowały to fantastyczne zdjęcia i sama kolorystyka (autorem zdjęć jest Dariusz Wolski). Uznaję film za doskonały, według mnie 5 z minusem (minus za to, że nie lubię musicalu).


Poniżej trailer filmu:

1 komentarz:

Jerry pisze...

Nasza Asia w swojej szkole filmowej robila wlasnie tego rodzaju trailer'y, do roznych filmow.