niedziela, 7 września 2008

Mazurskie łowy "makro" / Las fotos "macro" en Masuria

To ostatnia relacja z tegorocznych wakacji. Kończę wyborem zdjęć z kilku sesji fotograficznych z udziałem mojego teleobiektywu. W zasadzie wciąż się go uczę i popełniam jeszcze błędy, ale podczas tego wyjazdu mogłam sobie do woli trenować w mazurskich plenerach.

Esto es el ultimo relato de las vacaciones. Termino con las fotografías de algunas sesiones fotográficas con la participación de mi teleobjetivo. Constantemente le aprendo y cometo todavía los errores, pero durante las vacaciones podía entrenar en mazurcas aires libres.


















2 komentarze:

Anonimowy pisze...

zwykla normalna codziennosc obcowania z natura dostarcza nam niepowtarzalne jej piekno, swietne zdjatka, marko

zdjęcia makro pisze...

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do konkursu, oczywiscie zdjęcia makro może dodać każdy, rejestracja to chwila
Mam nadzieję, że znajdą się zainteresowani makro