niedziela, 5 kwietnia 2009

Weekendowe łowy z aparatem / Las fotos en el fin de la semana

A ja delektowanie się ładną pogodą postanowiłam przekuć w coś praktycznego i wybrałam się z Karoliną na łowy fotograficzne. Szwendałyśmy się po najbardziej zaplutych dziurach. Żałuję tylko, że w kilka miejsc nie weszłyśmy ze strachu, aby nie dostać butelką w głowę. A miejsca jako plenery fotograficzne były wspaniałe. Oczywiście, wszystkie zdjęcia poddałam obróbce, trochę eksperymentowałam, albo po prostu przerabiałam na czarno-białą fotografię, którą lubię najbardziej - szczególnie w takich plenerach. Niektóre zdjęcie obrabiałam w porywach w czterech różnych programach. Szkoda, że nie ma takiego, w którym byłoby wszystko to, co lubię i najczęściej używam.

La primavera llegó a Polonia. Y por eso quería aprovechar buen tiempo, para ir a la caza fotográfica en los alrededores de mi barrio. Desgraciadamente, unos lugares eran un poco peligrosos. Evidentemente, todas las fotografías orlaba, un poco experimentaba. Todas las fotos son de mi región, región industrial, que se llama Silesia y que esta situado en el sur de Polonia.













5 komentarzy:

Jerry pisze...

Fajne fotki. Piszesz, ze uzywalas 4rozne programy. Mozesz napisac jakie? To zdjecie z texture jest fajne. Sam pracuje nad tym teraz. Pozdrawiam i zycze zarazem wesolych i udanych swiat Wielkanocnych.

Nomad pisze...

Ładne, profesjonalne kadry. BW jak najbardziej trafione. Te tekstury troszkę przeszkadzają. Czemu nie na picasa? Tak łatwiej wklejać do bloggera i potem oglądać :)

marko pisze...

Mysle ze fotki sa jak najbardziej naturalne, niczym wpisane do otaczajacego srodowiska, w koncu slask to najbardziej przemyslowy regon kraju!

recoleta pisze...

To różne eksperymenty. Czasami zdjęcie z teksturą zyskuje, a czasami nie. Czasami zdjęcie nie wydaje się tak ciekawe, zbyt mało wyraziste, bez charakteru, a dodanie tekstury ro taki dopalacz.;-) Nie jestem na razie wielkim zwolennikiem tekstur. Podglądam profesjonalistów i niektóre zdjęcia z teksturami bardzo mi się podobają, ale generalnie jestem zwolennikiem jak najmniejszej ingerencji w zdjęcie. Lubię pokazywanie świata takim, jakim jest naprawdę.

Jerry pisze...

Texture daje calkiem fajne efekty jesli stosuje sie to w odpowiednich zdjeciach i to nie tylko czarno bialych. Sam pracuje nad czyms takim w kolorze. Do tych zdjec Twoich texture pasuje jak najbardziej. Nadaje monumentalnego bardziej charakteru tym budowlom.