poniedziałek, 13 lipca 2009

Trochę zimy w środku lata / Un poco de invierno en el verano

Trochę nie w temacie, bo akurat środek sezonu letniego... ale właśnie niedawno dotarły do mnie wyniki konkursu fotograficznego, w jakim brały udział moje zdjęcia. Na wiosnę brałam udział w XXIX Międzynarodowym Konkursie Fotograficznym im. Jana Sunderlanda „Krajobraz Górski". Co prawda nie załapałam się na "pudło", ale moje zdjęcia (3 sztuki z 4 wysłanych) zostały wyróżnione i przyjęte na pokonkursową wystawę. Uważam, że to spory sukces, biorąc pod uwagę, że w konkursie wystartowało 1600 prac (ponad 170 autorów z 16 krajów). Chociaż muszę powiedzieć, że jestem mocno rozczarowana wyborem miejsc punktowanych, czyli tzw. laureatów. Bardzo sztampowe, ładne, ale niezachwycające, brakowało im tego "czegoś", żeby można było o nich powiedzieć, że są wyjątkowe. Dziwię się, że właśnie je wybrano, bo wśród nienagrodzonych było kilka znacznie ciekawszych ujęć. Jak ktoś ma ochotę to może moje, i nie tylko, zdjęcia w oryginale zobaczyć w Miejskim Ośrodku Kultury w Nowym Targu, a jak nie, to poniżej wglądówki (o obniżonej jakości).

***

Hace algunos días rodaron a mí los resultados de XXIX Internacional Concurso Fotográfico del nombre Jan Sunderland „El Paisaje Montañoso", donde envié 4 mis fotos. Mis fotos no ganaron, pero el jurado las apreciaron y distinguieron. 3 fotos aceptaron a la exposición. En el concurso comenzaron 1600 trabajos (por encima de 170 autores cerca de 16 paises). Por debajo mis fotos concursas.





4 komentarze:

Wojtek pisze...

Bardzo ładne zdjęcia. Gratulacje

Nomad pisze...

Gratuluję, pierwsze od góry śliczne.

Anonimowy pisze...

Ale ten krajobraz jest wspaniały!
Zapraszam na forum dziennikarskie:
www.dziennikarzyk.mojeforum.net

recoleta pisze...

Dzięki za zaproszenie. Będę tam wpadać.