środa, 19 sierpnia 2009

Roślinki w moim obiektywie / Las plantas en mi objetivo

Jednym z najwdzięczniejszych tematów do fotografowania dla mnie (nie lubię fotografować ludzi) są roślinki. Być może minęłam się z powołaniem, ostatecznie w liceum byłam w klasie biologiczno-chemicznej i miałam iść na biologię. Tak czy inaczej, botanika mnie pasjonuje. Dziś zamieszczam zdjęcia roślinek z Afryki Północnej. Jak widać po ich kształtach i kolorach, pochodzą z różnych stref: jedne z rejonów położonych blisko Atlantyku, inne z głębi lądu, czyli Sahary lub gór. Niestety, z wyjątkiem jednego kwiatka i jednego kaktusa, nie mam pojęcia jak się nazywają.

Las fotos de las plantas del África del Norte.



Kwiat granatu












Kwitnąca opuncja

7 komentarzy:

Krystyna pisze...

Ten czerwony 3 od góry to chińska róża czyli hibiskus

Jerry pisze...

Hibiskus jest dobry do picia :-))

recoleta pisze...

A mi mój marokański przewodnik powiedział, że to kwiat granatu.

Oscar pisze...

Muy bonito blog!!, y hermosas flores!!!
soy Oscar de Argentina,Bs As.
Un sludo!!!
Oscar

Anonimowy pisze...

Jerry, Hibiskus jest dobry do picia;) to wszystko zależy kiedy ;) Ale Zdjęcia są śliczne Pozdrawiam Diabełek ;) czyli kto wie ten wie;)

recoleta pisze...

Ja nie wiem...

Anonimowy pisze...

Agnieszka ;) Twoja Mama miała jednego Diobełka ;) w pracy ;)