czwartek, 29 października 2009

Wampiry i czarownice w Katowicach / Los vampiros y las brujas en mi ciudad

Jak co roku, w okresie Halloween, Katowice odwiedziły wampiry i czarownice z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Pod postacią kolorowej imprezy zwanej „Wampiriadą” odbyła się 12. akcja honorowego oddawania krwi. Na katowickim Rynku stanęły dwa wampirobusy, w których od dobrowolnych dawców wysysano krew. Akcja jest bardzo fajna, a poza tym w klimacie mojego ulubionego święta, czyli Halloween.:-)

Como en cada año, en tiempo de Halloween (Noche de brujas) a mi ciudad llegarón los vampiros y las brujas del Centro Regional de Donación de Sangre en Katowice. La fiesta se llama "Wampiriada" e ya tiene 12 años. El objetivo de la fiesta es promoción de la donación de sangre.















2 komentarze:

Nomad pisze...

Takie akcje są bardzo fajne. Powiem szczerze, że zanim oddałem się pierwszy raz wapirzycom, to długo szukałem gdzie to można zrobić, jakoś nikt nie był w stanie mi doradzić. Przez przypadek akurat była taka akcja na ściance gdzie syn się wspina. I to był mój pierwszy raz. W Krakowie robi się to na ulicy o jakże wymownej nazwie: Rzeźniczej :)

marko pisze...

Widziałem już wcześniej ambulans w centrum Katowice ale po raz pierwszy pod hasłem wampirobusa, świetny pomysł i niezła zabawa z tego co można zobaczyć na załączonych fotkach, szkoda bo byłem w tym dniu poza Katowicami w sumie też niewiele wiedziałem że będzie tak barwnie na czerwono, byłem ostatnio zajęty, sporo spraw załatwiałem w związku z moja przeprowadzka, jutro wyjeżdżam, pewnie nie będzie mnie tutaj przez jakiś czas, przyznam też że to Twój blog ostatecznie zmotywował mnie do skromnego zaistnienia tutaj, myślę też że przerwa z tym związana nie będzie trwała zbyt długo! pozdrawiam