środa, 10 lutego 2010

Wyróżnienie miesięcznika "National Geographic. Polska" / Premio para mi fotografía de "National Geographic"

Chciałam się pochwalić, że moje zdjęcie pt. "Tajemnice Sahary", wykonane w 2008 roku w Maroku (na pustyni) zostało wyróżnione przez miesięcznik "National Geographic. Polska" jako "Zdjęcie tygodnia redakcji". Jako dowód zamieszczam zrzut z ekranu ze strony internetowej "National Geographic. Polska" oraz oryginał (oczywiście w wersji pomniejszonej i nieco pozbawionej  jakości). 

Mi fotografía era considerada "la mejor foto de la semana" en la revista "National Geographic" (en versión polaca).


Zdjęcie można też (i inne) zobaczyć na moim profilu
 
 

4 komentarze:

Wojtek pisze...

No, no. Gratuleszens!

Nomad pisze...

Gratulacje, świetne zdjęcie.

recoleta pisze...

Tak naprawdę zdjęcie ma więcej wad niż zalet, i nie jest to żadna skromność, tylko stwierdzenie faktu. Jak się tyle lat fotografuje, to można obiektywnie ocenić poszczególne zdjęcia. Dlatego jestem zaskoczona, niemniej zawsze miło jest być docenionym.

Nuleana pisze...

Super! Gratulacje. Tak trzymaj!