czwartek, 25 marca 2010

Moje zdjęcie na okładce książki / Mi foto en la portada del libro

Dziś krótko, ale treściwie. Niedługo ukaże się książka o Cejrowskim, na okładce której jest moje zdjęcie. Oczywiście uległo koniecznym przeróbkom graficznym. Zdjęcie zostało wykonane w Parku Narodowym Iguazú w Argentynie i przedstawia tablicę informacyjną dla turystów, wchodzących do parku. Generalnie chodziło o to, aby turyści nie zbaczali z wyznaczonych ścieżek, bo w dżungli czyhają na nich różne niebezpieczeństwa, np. węże. Ale były też inne tablice, np. z jaguarami. Co roku w parku dochodzi do wypadków. Niestety, przyjeżdża tu coraz więcej turystów, którzy są nieświadomi zagrożeń, albo je lekceważą, a w końcu to dżungla. Książkę można zakupić pod adresem: Oficyna Wydawnicza "Humanitas".


4 komentarze:

Wojtek pisze...

Faktycznie po przeróbce nie wygląda już jak zdjęcie, a wygenerowana grafika. Ale widziałem kiedyś oryginał. Gratulacje.

Nuleana pisze...

Gratuluje!

marko pisze...

Gratuluje!!!

recoleta pisze...

Też się zdziwiłam efektem końcowym, ale podoba mi się.