sobota, 19 czerwca 2010

Kibice Argentyny / Los hinchas de la Argentina

Oto jak wyglądają polscy kibice Argentyny. Zdjęcia są sprzed paru lat (ostatnich mistrzostw i jeszcze wcześniejsze). W każdym razie nie są aktualne, chociaż w tym roku kibicujemy Argentynie jak zawsze.

Flaga wisi nie tylko podczas meczów argentyńskiej reprezentacji, ale także święta narodowego Argentyny 9 lipca (jeśli tylko nie jestem w tym czasie na wakacjach). Sąsiedzi już się przyzwyczaili.;-)


Kuba kibicujący w czasie mistrzostw w 2006 roku

To mały Kuba wiele lat temu. Jak widać, jesteśmy wierni albiceleste od wielu, wielu lat.

A to mały Kuba w oryginalnym stroju argentyńskiej drużyny Boca Juniors (od skarpetek po czapkę, kubek który Kuba trzyma w ręku też). Ten strój kupiłam mu w firmowym sklepie Boca Juniors znajdującym się tuż przy stadionie Boca Juniors w Buenos Aires (dzielnica La Boca). 

Tak w ogóle to mam mnóstwo innych gadżetów Boca Juniors i Argentyny: plecaki, kubki, kubeczki, znaczki, bluzki, koszulki (z drużyną Argentyny, Maradoną, poszczególnymi zawodnikami, różniastymi napisami, zdjęciami dzielnic, tanga...) naklejki na samochód, proporczyki, naszywki... sama nawet już nie pamiętam. Zawsze coś przywożę, chociaż nie zawsze wykorzystuję. Aż tak mi nie odbiło, żeby chodzić na co dzień oklejona w emblematy argentyńskie.

4 komentarze:

Jerry pisze...

My trzymamy za Chile.

recoleta pisze...

To zrozumiałe. Ale ja też kibicuję Chile, szczególe, że trenerem jest Argentyńczyk Marcelo Bielsa, autor największych sukcesów Argentyny w latach 90-tych.

marko pisze...

Swietny klimat sportowy, ja kibicuje Holandii

Jerry pisze...

Pewien szwedzki komentator powiedzial, ze mistrzem swiata zostanie USA (?) Zobaczymy.