piątek, 18 czerwca 2010

Mój kandydat na mistrza - Argentyna! / Vamos Campeon Aguante Argentina!

Jakby ktoś miał wątpliwości, ja kibicuję (jak zwykle) Argentynie na mundialu w RPA. I nie chodzi tylko o mój nieobiektywny stosunek do tego kraju, ale również (a może przede wszystkim) o faktyczne ich możliwości, poziom itd. Argentyna jest dla mnie kandydatem na mistrza świata 2010. Oglądam (jak zwykle) większość meczów i w zasadzie nikt nie powalił mnie jeszcze na kolana. Podobała mi się postawa Szwajcarii i mimo iż z zasady kibicuję zawsze Latynosom, tym razem, w połowie gry, zmieniłam podejście i zaczęłam kibicować Szwajcarom, a nie Hiszpanom. Podobali mi się też Meksykanie, którzy pognębili Francuzów, zresztą nigdy za nimi nie przepadałam. Poniżej kilka zdjęć zaczerpniętych z serwisu argentyńskiej wersji Yahoo.

Ekipa Argentyny przed meczem z Koreą

Diego Armando Maradona, selekcjoner drużyny Argentyny

Bramka na meczu z Koreą

Argentyński bramkarz Sergio Romero na meczu z Nigerią

Obrońca Gabriel Heinze podczas meczu z Nigerią

Radość Maradony

A tu skład drużyny argentyńskiej, plus inne wiadomości i zdjęcia.

2 komentarze:

america latina pisze...

normalnie tez bym kibicowal argentynie, ale nie cierpie ich prymitywnego trenera.
kibicuje azjatom i brazylii.

recoleta pisze...

Też nie przepadam za Maradoną. W sumie obecna drużyna Argentyny mnie jakoś nie powala. Zdecydowanie bardziej wolałam tę z takimi gwiazdami jak: Batistuta, Ariel Ortega, Crespo, Ayala... No ale coż... to już przeszłość.