środa, 2 czerwca 2010

Wyróżnienie w konkursie fotograficznym "National Geographic"

Z dumą donoszę, że kolejne moje zdjęcie zostało docenione przez "National Geographic" i otrzymało wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie fotograficznym "W chmurach". W konkursie wzięło udział prawie 6 tys. zdjęć. Nagrodzono 3 i wyróżniono 10 zdjęć. Moje zdjęcie można zobaczyć w  galerii nagrodzonych i wyróżnionych na stronie "National Geographic".


A to oryginał:


"Zimowy Bałtyk" - zdjęcie wykonane na przełomie 2007 i 2008 roku na Półwyspie Helskim

10 komentarzy:

Hemera pisze...

Gratulacje. Zdjęcie piękne !

Nomad pisze...

Piękne zdjęcie, jeszcze nigdy nie byłem nad morzem w zimie. Może warto.

Nuleana pisze...

Jestem z Ciebie dumna :)

Wojtek pisze...

Gratulacje! Bardzo ładne zdjęcie.

recoleta pisze...

Dzięki za gratulacje.:-)

Anonimowy pisze...

przepiękne zdjęcie- nic dziwnego, że zostało dostrzeżone-jestem nim zachwycona- szczere gratulacje Wanda

Jerry pisze...

Kiedys bylem tam na polwyspie Helskim z kolega, jeszcze w czasie studiow caly tydzien, dopoki nam sie nie skonczyly pieniadze. Jest tam rzeczywiscie co fotografowac.

marko pisze...

Tez nie widzialem Baltyku zima, mysle ze to druga Twoja profesja ktora zostala doceniona GRATULUJE!!!

Witold pisze...

Gratuluję. Zobaczyłaś i sfotografowałaś kosmos.

america latina pisze...

oczywiscie gratuluje wyroznienia! :)