piątek, 25 czerwca 2010

Zmiana planów wakacyjnych / Cambio de nuestros planes de las vacaciones

Nasze plany wakacyjne uległy zmianie... prawie w ostatniej chwili. To już ostateczna wersja. Miejsce docelowe: "Domek na skraju lasu" - Bodzentyn w Górach Świętokrzyskich. Poniżej kilka zdjątek, zaczerpniętych ze strony właścicieli. Jak sobie wejdziecie na stronkę, to możecie poczytać o tym miejscu i zobaczyć więcej zdjęć.






A to filmik, o tym, co nas czeka w tym regionie:

La pelicula sobre el region Świętokrzyskie, donde vamos a las vacaciones:



Zainteresowanym tym regionem polecam też stronę: 
 Góry Świętokrzyskie

5 komentarzy:

Małgosia W.-B. pisze...

Przyjemnie się czyta to, co piszesz :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

Nuleana pisze...

Urocze :) Mam nadzieje, że odpoczniesz i będziesz miała nam co opisywać :)

Wojtek pisze...

W Bodzentynie najbardziej lubiłem ryneczek z kocimi łbami i drewniane, parterowe domki wokół niego, bo chyba nie mozna ich nazwać kamienicami. Ciekawe czy tak to nadal wygląda. Moje wspomnienia to przełom lat 70/80.

recoleta pisze...

A ja już praktycznie nie pamiętam Gór Świętokrzyskich, ostatni raz tam byłam chyba w wieku ok. 11 lat (chyba podczas pobytu w Sielpi, to było podczas olimpiady w Moskwie). W każdym razie nie przypominam sobie późniejszego wyjazdu w te rejony (poza przelotem przez Sandomierz i Opatów). Pamiętam jak przez mgłę jakieś gołoborze, Nową Słupię i to że nam ukradli wycieraczki od malucha w Kielcach.;-)

marko pisze...

Pomyslec ze tak bede sobie to cenil spedzam wakacje na Slasku!!! z przyjemnoscia przesiadam sie na rower niesamowite jak tego mi brakuje!