sobota, 10 lipca 2010

Europejskie Forum Mediów

W tym roku brałam udział w pewnym przedsięwzięciu medioznawczym, które nazywa się Europejskie Forum Mediów, a którego organizatorem jest dr Marek Migalski. Generalnie rzecz biorąc, był to cykl szkoleń, warsztatów i spotkań prowadzonych przez znawców mediów oraz znanych dziennikarzy, jak Rafał Ziemkiewicz, Piotr Zaremba czy Łukasz Warzecha. Było to naprawdę bardzo ciekawe i pożyteczne przedsięwzięcie, i mam nadzieję, że w przyszłym roku również spotkania będą się odbywały (na wrzesień planowana jest konferencja, do której zostałam zaproszona). W piątek odbyło się ostatnie spotkanie w tym sezonie, a poprowadził je Łukasz Warzecha, komentator polityczny dziennika „Fakt”. Więcej o tej imprezie na stronie Marka Migalskiego, a poniżej kilka zdjęć, również zaczerpniętych ze strony Marka Migalskiego (niestety, nie są najlepszej jakości).

Ja po prawej stronie w turkusowej spódnicy

Marek Migalski i Łukasz Warzecha



2 komentarze:

Nomad pisze...

Rafał Ziemkiewicz to chyba pisarz SF Ja go swego czasu sporo czytałem na łamach fantastyki.

marko pisze...

Migalski jest politologiem, obecnie zasiada w parlamencie EU, czasem podobnego typu spotkania odbywaly sie w pomieszczeniach ronda w Katowicach