niedziela, 30 października 2011

Zaduszki jazzowe / El concierto de jazz

Właśnie wróciłam z koncertu jazzowego kwartetu Przemysław Strączek International Group, który odbył się w katowickim Jazzclubie Hipnoza. Lubię klimat tego miejsca, kojarzy mi się z okresem studiów doktoranckich, ponieważ mieści się koło mojego macierzystego wydziału. Czasami tam bywałam. W tamtych czasach to było jedno z niewielu miejsc w okolicy, gdzie można było napić się kawy. Koncert ciekawy, udany, choć nie porywający.

Hoy fotos del concierto del cuarteto de jazz que se llama Przemysław Strączek International Group.

Przemysław Strączek (PL) - gitara i Piotr Schmidt (PL) - trąbka



Francesco Angiuli (IT/NL) - kontrabas i Flavio Li Vigni (IT/UK) - perkusja




Przemysław Strączek,  Piotr Schmidt, Flavio Li Vigni i Francesco Angiuli

4 komentarze:

Tojav pisze...

Choć piszesz, że koncert nie był porywający, ale Twoje zdjęcia bardzo dobre. Pozdrawiam.

Mażena pisze...

Lubię jazz, może nie było tak źle.

recoleta pisze...

Kocham jazz, to mój ulubiony gatunek muzyczny. Na moim blogu znajdziecie więcej zdjęć z koncertów jazzowych. Druga rzecz, to że piszę, że koncert nie był porywający, nie znaczy, że mi się nie podobał. Bardzo mi się podobał. Po prostu słowo "porywający" zastosowałam ostatnio dla koncertu Michała Urbaniaka. Trudno dorównać takiemu mistrzowi.

Krzysztof pisze...

A jaka była publiczność?