środa, 14 grudnia 2011

Ukazała się moja książka / Mi libro ha sido publicado

Dostałam już pierwszy prezent gwiazdkowy. Właśnie wczoraj dostałam z wydawnictwa świeżutkie egzemplarze autorskie mojej książki. Bardzo mnie to cieszy, bo oznacza, że zamknęłam jeden etap mojego "twórczego" życia i mogę zacząć nowy. Książkę można kupić na stronie wydawnictwa Collegium Columbinum, ale nie jest to publikacja do tzn. "czytania do poduchy", to raczej pozycja polecana dla osób zajmujących się literaturą staropolską, ewentualnie literaturą z kręgu historii duchowości, Kościoła, ascezy itp. Dodam jeszcze, że autor utworu, który opracowywałam - Paweł Simplicjan - wydał swoje dzieło w 1601 roku, a zatem jest to pierwsze od ponad 400 lat nowe wydanie. Złożyłam sobie kiedyś taką obietnicę, że nie przestanę się zajmować Simplicjanem i literaturą z tego kręgu, dopóki ta książka nie ukaże się drukiem. Jednak nie oznacza to, że teraz przestanę - przeciwnie. Mam nowe pomysły i dużą motywację.


2 komentarze:

Mażena pisze...

Podziwiam i gratuluję!

marko pisze...

Gratuluje!!!