piątek, 27 lipca 2012

Przed urlopem

Zakończyłam rok pełen nieprawdopodobnego wysiłku intelektualno/fizycznego. Praca w dwóch redakcjach (w jednej na stanowisku redaktora naczelnego), zajęcia dydaktyczne na dziennikarstwie, obecność jako fotoreporter na najważniejszych wydarzeniach w regionie (czyli na Śląsku), do tego matura Karoliny i akcja rekrutacyjna tejże.... W minionym roku szkolnym/akademickim popełniłam wszelkie rekordy w liczbie napisanych (i oczywiście opublikowanych) artykułów. Czuję się potwornie zmęczona, bo intensywna praca, na najwyższych obrotach trwała do ostatnich minut mojej bytności w redakcji. Mało tego, mimo urlopu, jeszcze muszę dograć kilka spraw przed wyjazdem na zasłużony urlop. Tymczasem wrzucam moje "jedynki", czyli okładki nr 1 w miesięczniku "Śląsk" - moje, czyli ze zdjęciami mojego autorstwa. W środku oczywiście moje teksty, wywiady, artykuły, fotoreportaże... Już od jakiegoś czasu niemalże w każdym numerze są moje artykuły i fotografie.


1 komentarz:

Jerry pisze...

No to zasluzony odpoczynek jest jak najbardziej porzadany. Zyczymy Ci zatem swietnie spedzonego czasu i bardzo duzo relaksu po tym trudnym dla Ciebie roku.