piątek, 12 lipca 2013

Kuba w Madrycie / Kuba en Madrid / Kuba in Madrid

Tak jak parę dni temu pisałam, Kuba ostatnio był w Madrycie na konferencji informatyczno-programistycznej "BlackBerry Jamp Camp - Madrid". Wyjazd zafundowała, jemu oraz trzem jego kolegom z uczelni, firma BlackBerry, związana z biznesem telefonów komórkowych. Jest to już kolejna impreza zafundowana studentom informatyki, którzy studiują na uczelni, na której działa tzw. Akademia BlackBerry. W konferencji w Madrycie brali udział również studenci z innych krajów (oprócz, oczywiście, Hiszpanii): Włoch, Austrii, Francji. Dodam jeszcze, że BB funduje "swoim" studentom także rzeczy materiale, np. telefony komórkowe, tablety, a nawet firmowe kurtki i torby na laptopy. Dzięki BB Kuba był już dwukrotnie na konferencji w Amsterdamie, a na jesieni wybiera się do Barcelony. Poniżej garść zdjęć wykonanych, oczywiście, telefonem BB.

 




















3 komentarze:

Wojtek pisze...

Mniam. Moje ulubione zakątki w Madrycie: Palacio Cristal w Parku Retiro, Plaza Mayor, Puerta del Sol... My z Darią byliśmy tam w 1999r.

recoleta pisze...

He, he, a ja nie wiedziałam nawet, co jest na zdjęciach, bo Kuba nastrzelał znacznie więcej i po prostu wybierałam to, co wizualnie mi się najbardziej podobało.:-)

Avelina pisze...

Dawno nie byłam w Madrycie, ostatnio będąc w Hiszpanii ominęłam bokiem stolicę, teraz trochę żałuję.