wtorek, 28 kwietnia 2015

Kierunek: Grecja / Dirección: Grecia / Direction: Greece

Siedzimy właśnie na walizkach i zaraz udajemy się do Grecji: najpierw Aten, a potem na romantyczną wysepkę Santorini. Tak, wiem, Santorini do mnie nie pasuje, to nie moje klimaty, nie moja bajka, ale to było marzenie Krzyśka, a ja potrzebuję trochę odetchnąć. Za dużo się nie wynudzę, to raptem tydzień. Poza tym mam nadzieję na świetne jedzenie i odrobinę stabilnej wiosennej pogody. Obecnie w Grecji jest słonecznie, bez upałów, 20 stopni. Oczywiście bez deszczu, który właśnie z ochłodzeniem nadciąga nad Polskę. Będziemy w kontakcie. Obiecuję na bieżąco dzielić się wrażeniami.

Foto: Wikipedia

3 komentarze:

Wojtek pisze...

Bon voyage!

Jerry pisze...

Wlasnie teraz na Krecie w Chania, gdzie bylismy w zeszlym roku jest 28 st. wiec wrecz upalnie.

Oleg pisze...

Wszyscy tak zachwalają Grecję, a ja ostatnio czytałem, że aż taka piękna to ona nie jest... o tutaj chociażby: http://merwinski.pl/saloniki-anatomia-brzydoty/