sobota, 14 listopada 2015

W poprzek Stanów Zjednoczonych

Arleta z Kubą od kilku dni przemierzają Stany Zjednoczone w poprzek. Miejscem startowym było Miami. Pokonali już Georgię, Alabamę, Missisipi, Luizjanę i dotarli do Teksasu. Z wczorajszych wieści wiem, że obecnie są w legendarnym Roswell w stanie Nowy Meksyk. Zmierzają wciąż na zachód, do Arizony, gdzie będą mieli bazę do dalszych wycieczek. Na razie mają  ograniczone możliwości w wysyłaniu zdjęć, bo są wciąż w drodze. Pewnie jak dotrą do "stałego" lądu, to dostanę jakąś pokaźniejszą paczkę zdjęć z aparatu.


Woodbury, Georgia. 
Z tego, co się zorientowałam, to to miasteczko ma jakiś związek z serialem "The Walking Dead", którego wielkim fanem jest Kuba. Ja widziałam jeden odcinek i nie zachęcił mnie do oglądania dalszych. Generalnie temat żywych trupów mnie nie ekscytuje

 Gdzieś w Luizjanie

 Droża i bezdroża Teksasu





Houston? Wiem, że byli, ale nie wiem, czy to zdjęcie jest z Houston


 Nocna wizyta

Roswell 

Jeep, którym podróżują przez Stany

2 komentarze:

Jerry pisze...

W Roswell moze spotkaja potomkow ludzikow z kosmosu, ktorzy tam wyladowali 5 lipca 1947.

recoleta pisze...

No, chyba tylko po to tam pojechali. :-P